Pomoc a podpora Geberit
„Pomoct a podpořit“ namísto „doručit a zapomenout“
Ať už přímo na staveništi, po telefonu nebo online, Geberit poskytuje cennou podporu našim obchodním a řemeslným zákazníkům v jejich každodenním provozu.
Je to proto, že ve společnosti Geberit klademe velký důraz na celý životní cyklus našich produktů. Včasná dostupnost produktu spolu s efektivními instalačními procesy a dlouhodobou spolehlivostí jsou životně důležité součásti pro zajištění udržitelného úspěchu každého stavebního projektu.
Komplexní podpora
Náš přístup zaměřený na zákazníka byl vždy hluboce zakořeněn v kultuře naší společnosti. Úspěch společnosti Geberit je ve skutečnosti založen na neochvějné důvěře, kterou do nás naši zákazníci i nadále vkládají. Pro nás je úspěch našich zákazníků důležitější než naše krátkodobé údaje o prodeji,
což je důvod, proč Geberit poskytuje svým zákazníkům komplexní nabídku služeb a podpory při stavbě a během operativních fází jejich každodenní práce.
Pouze jeden telefonát
Pokud zjistíte, že vaše instalace na místě nejde dle plánu, naši techničtí poradci jsou vždy k dispozici, aby vám pomohli prostřednictvím naší zákaznické linky.
Kvalifikovaný personál zná dokonale všechny produkty Geberit, je tedy bez problému schopen vám nabídnout řešení prakticky jakéhokoli problému – bez ohledu na to, jak staré jsou vaše produkty.
Mimochodem, naše náhradní díly v nádržce mají záruku 50 let, a záruka pro ostatní produkty činí minimálně 25 let. Tato vynikající dostupnost náhradních dílů je další z mnoha služeb, které nabízíme, abychom vám zaručili naprostý klid.
Nástroje a aplikace pro profesionály
Pokud náš technický servisní tým není přímo k dispozici, nabízíme také celou řadu dalších zdrojů, když potřebujete naši pomoc, včetně nástroje online podpory, aplikací, horkých linek a našeho call centra.
Poskytují interaktivní podporu při instalaci, údržbě a servisu vašich sanitárních systémů a instalací.