O NÁS
Lídr evropského trhu se sanitárními výrobky
Celosvětově působící skupina Geberit je evropským lídrem v oblasti sanitárních výrobků a v roce 2024 oslaví 150. výročí svého založení. Geberit působí se silným lokálním zastoupením ve většině evropských zemí a poskytuje prvotřídní kvalitu v oblasti sanitárních technologií a koupelnové keramiky.
Výrobní síť zahrnuje 26 výrobních závodů, z nichž 4 se nacházejí v zámoří. Sídlo skupiny je ve švýcarském Rapperswil-Jona. S přibližně 11 000 zaměstnanci v přibližně 50 zemích dosáhla společnost Geberit v roce 2023 čistého obratu ve výši 3,1 miliardy švýcarských franků. Akcie společnosti Geberit jsou kótovány na švýcarské burze SIX a od roku 2012 jsou zařazeny do indexu SMI (Swiss Market Index).
Udržitelnost
Jako nadnárodní společnost specializující se na sanitu chce Geberit hrát vedoucí úlohu v transformaci směrem k udržitelnému průmyslu. Naše inovativní, vysoce kvalitní a trvanlivé sanitární výrobky mají pozitivní dopad na průmysl, společnost a životní prostředí.
Zjistěte více o našem příspěvku k udržitelnosti v sanitárním průmyslu
150 let společnosti Geberit Náš příběh úspěchu
Historie společnosti Geberit sahá až do roku 1874, kdy ve starém městě Rapperswil ve Švýcarsku začínala jako podnik jednoho muže. O 30 let později vyvinul zakladatel společnosti Albert Gebert dřevěnou splachovací nádržku vyloženou olovem. Dalšího rozmachu dosáhla společnost přelomovým vynálezem první plastové splachovací nádržky v roce 1952 a následně skryté splachovací nádržky v roce 1964.
Z původně skromného rodinného podniku se stal lídr na evropském trhu se sanitárními výrobky. Naše inovativní a vysoce kvalitní výrobky pro sanitární techniku a koupelny stále stanovují nová měřítka: tehdy, dnes i v budoucnosti.
Ocenění Red Dot za novou identitu značky Geberit
Vizuální identita značky Geberit, která se v posledních letech konzistentně rozvíjí, získala prestižní mezinárodní ocenění. V ročence Red Dot Design Yearbook 2015 bylo ocenění strategie značky Geberit vysvětleno takto (výňatek): „V roce 2015 převzala společnost Geberit finskou skupinu Sanitec Group s různými značkami keramiky, které byly zaměřeny především na B2C trh. To znamenalo, že bylo potřebné změnit marketingovou strategii na B2B2C a vytvořit i přímou komunikaci s koncovými zákazníky. Lety prověřená strategie “Know-How Installed“ jasně odkazuje na odborné znalosti společnosti Geberit, které jsou ukryty za stěnou. Zde zůstává marketingový přístup nezměněný. Ale v B2C oblasti se Geberit zaměřil na propojení designu a funkčnosti, aby se odlišil od konkurence, která se primárně zaměřuje na na kombinaci koupelnových a wellness aspektů. Novým příslibem pro interiérové designéry a cílovou skupinu koncových uživatelů se stal “Design Meets Function“
Design Meets Function v praxi znamená, že výrobky nejen skvěle vypadají, ale mají i praktické vlastnosti, které uživatelé ocení při používání či údržbě.