Faq Geberit home

Máte nějaké dotazy k aplikaci Geberit Home? Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky.

Máte zájem o více informací nebo osobní konzultaci? Na zákaznickém servisu Geberit vám rádi pomůžeme telefonicky nebo e-mailem.

OBECNÉ DOTAZY KE GEBERIT HOME 

CO JE GEBERIT HOME?

Geberit Home je aplikace od společnosti Geberit pro chytré telefony. Geberit Home poskytuje digitální přístup k různým výrobkům Geberit v koupelně a pomáhá vám s obsluhou, konfigurací a údržbou. Aplikace a její funkce jsou zdarma.

Všeobecné informace o aplikaci Geberit Home 

JAKÉ FUNKCE GEBERIT AQUACLEAN MOHOU BÝT PROVÁDĚNY POMOCÍ APLIKACE GEBERIT HOME?

  • Dálkové ovládání Geberit AquaClean
  • Konfigurace nastavení zařízení
  • Změna osobního nastavení
  • Zobrazení návodu k obsluze
  • Provádění údržby (např. odstraňování vodního kamene, výměna filtrů)
  • Sledování funkčních videí (např. o odstraňování vodního kamene)*
  • Přečtěte si pokyny k údržbě a péči
  • Registrace zařízení pro prodloužení záruky*
  • Vyhledávání služeb a kontaktních údajů*
  • Využití vzdálené podpory Geberit AquaClean

*Funkce není dostupná ve všech zemích

Obecné informace o Geberit Home App